Angelo Buyck, het gezicht van COMCOMR

Als kind maakte ik al graag van deur tot deur ‘reclame’ voor het concert van de harmonie waarin ik speelde. Konden de mensen zich niet vrij maken voor het concert, dan wist ik ze meestal wel te overtuigen om een steunkaartje te kopen. Het communiceren en verkopen zat er toen al in! Hieruit volgde een logische keuze voor mijn hogere studies: licentie Handelswetenschappen, specialisatie marketingmanagement aan EHSAL in Brussel.

Mijn professionele loopbaan is opgebouwd uit 2 belangrijke periodes. De eerste 10 jaar (1996 – 2006) oefende ik verschillende salesfuncties uit. Vanaf 2006 tot 2019 was ik aan de slag als marketeer, enerzijds als accountmanager voor reclamebureaus en anderzijds als marketingmanager bij KMO’s. Zo deed ik massa's ervaring op in zowel sales als marketing en dit in verschillende sectoren.

Troeven die mij nu als reclamesommelier bij mijn eenmansreclameadviesbureau COMCOMR zeker van pas komen!

 

Angelo Buyck reclamesommelier

Communicatiebureau voor kmo’s

In mijn job als accountmanager voor reclamebureaus botste ik vaak op de budgettaire grenzen van KMO’s. Vanuit mijn netwerk werd ik regelmatig gevraagd om een logo of een website te ontwikkelen. Veelal kon of wou mijn contact echter niet het budget spenderen aan het type bureau waarvoor ik werkte.
Anderzijds zie ik ook dat veel zelfstandigen bij freelance designers aankloppen voor een ontwerp. De resultaten van dergelijke samenwerkingen zijn in de meeste gevallen wel zeer creatief, maar niet steeds verantwoord vanuit functioneel, commercieel of strategisch standpunt.
Daarom wil ik mij richten op lokale ondernemers die niet de grootste marketingbudgetten kunnen vrijmaken, maar die toch hun bedrijfscommunicatie willen ontwikkelen vanuit een doordachte visie.

Lokale speler

Met COMCOMR profileer ik mij als lokale partner voor marketing, communicatie en reclame. Mijn klanten bevinden zich bij voorkeur in West- en Oost-Vlaanderen. Het aspect 'lokaal' speelt namelijk een rol op servicevlak (bv. vlug een face2face meeting organiseren is perfect mogelijk) én op ecologisch vlak (bv. geen verre verplaatsingen).
We spreken bovendien dezelfde taal. Letterlijk en figuurlijk ;-)

#kooplokaal #lovelocal

comcomr is groen

Ik wil mijn ecologische voetafdruk zo klein mogelijk houden:

  • home office: beperkt energieverbruik
  • verplaatsingen per fiets naar klanten in de buurt
  • elektrische wagen voor iets verdere ritten
  • Teams meetings als fysieke vergaderingen niet hoeven
  • paperless: onnodig papierverbruik vermijden
  • huisstijldrukwerk op gerecycleerd papier
  • groene energie: eigen zonnepaneleninstallatie
  • duurzame energieleverancier
  • LED-verlichting in bureau en vergaderruimte
  • heerlijke koffie uit eco Senseo
  • verpakkingsvrije voeding en dranken; en niet alleen komkommers ;-)

Daarenboven ben ik fan van gezonde, sportieve meetings waarbij we het nuttige aan het aangename koppelen.
Vergaderen met COMCOMR kan perfect tijdens jogging- of fietssessies. Daag me uit en maak een sportieve afspraak!

Verder kennismaken?

Op zoek naar een kleinschalig reclamebureau in de buurt? Wil je een boompje opzetten over jouw marketingcommunicatie?
Bel of mail me gerust.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×