Angelo Buyck, het gezicht van COMCOMR

Als kind maakte ik al graag van deur tot deur ‘reclame’ voor het concert van de harmonie. Konden de mensen zich niet vrij maken, dan moesten ze maar een steunkaartje kopen. Het communiceren en verkopen zat er toen al in!

Hieruit volgde een logische keuze voor mijn hogere studies: licentie Handelswetenschappen, specialisatie marketingmanagement aan EHSAL in Brussel.

Mijn professionele loopbaan is opgebouwd uit 2 belangrijke periodes. De eerste 10 jaar (1996 – 2006) oefende ik verschillende salesfuncties uit. Vanaf 2006 tot recent was ik aan de slag als marketeer, enerzijds als accountmanager voor reclamebureaus en anderzijds als marketingmanager bij KMO’s. Zo ontwikkelde ik een ruime ervaring in zowel sales als marketing en dit in verschillende sectoren.

Een troef die me als reclamesommelier zeker van pas komt!

Angelo Buyck reclamesommelier

Communicatiebureau voor lokale kmo’s en zelfstandigen

In mijn job als accountmanager voor reclamebureaus botste ik vaak op de budgettaire grenzen van kleinere zelfstandigen en KMO’s. Vanuit mijn netwerk werd ik regelmatig gevraagd om een logo of een website te ontwikkelen. Veelal kon of wou mijn contact echter niet het budget spenderen aan het type bureau waarvoor ik werkte.
Anderzijds zie ik ook dat veel zelfstandigen bij freelance designers aankloppen voor een ontwerp. De resultaten van dergelijke samenwerkingen zijn in de meeste gevallen wel zeer creatief, maar niet steeds verantwoord vanuit functioneel, commercieel of strategisch standpunt.
Daarom wil ik mij richten op lokale ondernemers die niet de grootste marketingbudgetten kunnen vrijmaken, maar die toch hun bedrijfscommunicatie willen ontwikkelen vanuit een doordachte visie.

Lokale speler

COMCOMR profileert zich als lokale partner voor marketing, communicatie en reclame. Als speelveld richten we ons op West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen. Het aspect 'vlakbij' speelt een rol op servicevlak (bv. vlug een face2face meeting organiseren is perfect mogelijk) en op ecologisch vlak (bv. geen verre verplaatsingen).
Lokaal betekent ook dat COMCOMR graag de plaatselijke kleine zelfstandigen bijstaat met raad en daad. We spreken dezelde taal. Letterlijk en figuurlijk.

#kooplokaal #lovelocal

comcomr is groen

COMCOMR trekt bovendien de ecologische kaart en wil zijn voetafdruk zo klein mogelijk houden.

Dit uit zich onder andere in sportieve meetings waarbij we het nuttige aan het aangename koppelen.
Vergaderen met COMCOMR kan perfect tijdens joggings- of fietssessies. Daag me uit en maak een sportieve afspraak!

  • home office: beperkt energieverbruik
  • verplaatsingen per fiets naar klanten in de buurt
  • plugin hybride wagen voor verdere verplaatsingen
  • paperless: onnodig papierverbruik vermijden
  • huisstijldrukwerk op gerecycleerd papier
  • groene energie: eigen zonnepanelen installatie
  • Mega als duurzame energieleverancier
  • digitale meetings via Teams als verplaatsen niet nodig is

Contacteer ons

Op zoek naar een kleinschalig reclamebureau in de buurt? Wil je een boompje opzetten over onze groene aanpak?
Bel, mail of vul ons contactformulier in.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×