Onze missie luidt: marketingcommunicatie ontwikkelen in mensentaal, op mensenmaat. Kleine zelfstandigen en KMO’s struikelen veelal over het woordgebruik, de aanpak én vooral de budgetten van grotere reclamebureaus. COMCOMR gaat voor een down-to-earth aanpak volledig op maat van de klant. Een standaard marketingoplossing bestaat namelijk niet. COMCOMR gaat daarom altijd terug naar de kern en start vanuit een marketinganalyse. Vooraleer wij starten met een grafisch ontwerp, dompelen wij ons eerst grondig onder in de materie van onze klant. COMCOMR gaat op zoek naar antwoorden op de wie, wat, waar, waarom, hoe vragen: wie zijn de concurrenten en klanten, wat zijn de activiteiten, hoe werken of smaken de producten,… Zonder deze info kunnen we ons niet inleven in de materie en de manier van zakendoen van onze klant. En dat is toch essentieel om tot een partnership te komen?! Want COMCOMR gaat steeds voor een vruchtbare langetermijn samenwerking!
COMCOMR doet een budgetvoorstel, mét:
+ gedetailleerde projectomschrijving
+ duidelijk prijsoverzicht
Opvolging en toelichting tijdens een meeting of telefonisch.
'Vinden' we elkaar in dit voorstel?
COMCOMR creëert jouw communicatie op maat met een mix uit de volgende ingrediënten:
+ marketingstrategie en communicatieadvies
+ grafische creatie en fotografie
+ ontwikkeling web- en online tools
+ copywriting en contentcreatie
+ drukwerkbegeleiding
Tijdens het project houdt COMCOMR je regelmatig op de hoogte, zodat je up-to-date blijft!
COMCOMR wordt jouw langetermijn partner:
+ we evalueren elk communicatieproject
+ we analyseren samen je verkoopcijfers
+ heb je geen inhouse marketeer? Wij sparren wel!
+ we blijven ons bekommeren om je 'look'
COMCOMR denkt voortdurend met je mee. Na verloop van tijd zal je ons zien als je eigen marketingmedewerker.
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now