Reclame op jouw maat

"Marketingcommunicatie ontwikkelen in mensentaal én op mensenmaat." Zo luidt onze missie. KMO’s struikelen veelal over het woordgebruik, de aanpak en vooral de budgetten van grotere reclamebureaus. COMCOMR gaat voor een down-to-earth aanpak, volledig op maat van de klant. Een standaard marketingoplossing bestaat namelijk niet.

Wij gaan daarom altijd terug naar de kern van jouw zaak en starten met een marketinganalyse. Vooraleer wij een ontwerpopdracht aanvangen, dompelen wij ons eerst grondig onder in jouw bedrijfswereld. COMCOMR gaat op zoek naar antwoorden op de wie, wat, waar, waarom, hoe vragen: wie zijn jouw concurrenten en klanten, wat zijn je activiteiten, hoe werken of smaken je producten,… Zonder deze info kunnen we ons niet inleven in jouw materie en je manier van zakendoen. En dat is toch essentieel om communicatietools op jouw maat te ontwikkelen?

Reclame op maat. Down-to-earth aanpak

Onze aanpak: jij als klant staat centraal

  • Stap 1: kennismaking

    Wie ben jij?
    Je onderneming?
    Je huidige communicatie?
    Wat zijn je wensen/problemen?

    Wie ben ik?
    Waarom COMCOMR?
    Onze expertise/aanpak?
    Onze diensten/oplossingen?

    Kunnen we iets voor elkaar betekenen? Is er een opportuniteit voor een offerte?

  • Stap 2: offertefase

    COMCOMR doet een budgetvoorstel, mét:
    + gedetailleerde projectomschrijving
    + duidelijk prijsoverzicht

    Opvolging en toelichting tijdens een meeting of telefonisch. 
    'Vinden' we elkaar in dit voorstel?

  • Stap 3: kick-off meeting

    Bij een akkoord op onze offerte:
    + bespreking wie, wat, waar, hoe ...
    + project-aanpak: wat gaat COMCOMR doen en hoe?
    + project-timing: bepalen van deadlines voor COMCOMR én voor jezelf!

    En we zijn vertrokken!

  • Stap 4: communicatie met pit!

    COMCOMR creëert jouw communicatie op maat met een mix uit de volgende ingrediënten:
    + marketingstrategie en communicatieadvies
    + grafische creatie en fotografie
    + ontwikkeling web- en online tools
    + copywriting en contentcreatie
    + drukwerkbegeleiding

    Tijdens het project houdt COMCOMR je regelmatig op de hoogte, zodat je up-to-date blijft!

  • Stap 5: we worden 'partners'

    COMCOMR wordt jouw langetermijn partner:
    + we evalueren elk communicatieproject
    + we analyseren samen je verkoopcijfers
    + heb je geen inhouse marketeer? Wij sparren wel!
    + we blijven ons bekommeren om je 'look' 

    COMCOMR denkt voortdurend met je mee. Na verloop van tijd zal je ons zien als je eigen marketingmedewerker.

  • Stap 6: je wordt COMCOMR ambassadeur!

    Tevreden over COMCOMR?
    Dan zou het fijn zijn moest je je bevriende ondernemers ook van COMCOMR laten proeven :-))

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×